Welcome to Hookah Forum

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Saechao_07

Vested Members
  • Content count

    168
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-3 Poor

1 Follower

About Saechao_07

  • Rank
    Emir - Of the Emerald Argileh
  • Birthday 05/01/1989

Contact Methods

  • Country United States

Profile Information

  • Gender Male
  • Location Portland,Oregon
  1. Wtb: Tangiers Pico And Or Small Bowls

    bump im also looking for a pico lol  5starhookah is not in stock for the pico  :(​ 
  2. Www.hookahset.com Official Thread.

    Had a question about the mya qt, Said it includes a 13' brown qt. But as i scroll down and see other options for colors i dont know if i want to order it anymore ( i want a black)... So question is what colors are in stock ready to ship? And will it com with the bulky stem as pictured? or will it some with the newer smooth silhouette stem? A PM will be good as i dont get on here much anymore but i will check back thanks.
  3. Syrian Chiller or Km zankiy Chiller...

  4. Www.hookahset.com Official Thread.

    LOL Common now its free
  5. Microsoft Or Linux

    Windows because its all i know.
  6. Banned Vendor i just saw ur new video Doller tree containers ftw

  7. yay i hope u get it maybe i will need to get a new vase and bowl then
  8. Sell me a chiller ?

  9. [size="2"]Damn i been looking for km chillers not the 2010 models those look kinda bootleg i like the Older ones a lot tho. [/size] [size="4"]Do you know a vendor who sell them at a good price.[/size] [size="5"]IM NOT GOING TO PAY $120+ for one. [/size] [size="6"]Do you know anyone who is trying to sell/trade one?[/size]
  10. Wow...km 2010 Chiller

    Old ass guys look like they dident get out of the college stage rofl or 30 year old virgins.
  11. Nib 34" Km Ice - $75 + Shipping

    If ur not trying to sell it what are you trying to get out of it ?
  12. Fs/Ft Votex Bowl & Phunnel Bowl.

    bump bump it up
  13. Nib 34" Km Ice - $75 + Shipping

    Used or not i have a deal if no one goes through.
  14. Fs: Km Og Trimetal, And 36" Large Solid Af Hookah

    Oooo, sounds like a good deal gl with sale im trying to get a km with chiller.
  15. 9 Types Of Nakhla?

    they are all good its all that matters